Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudom megrendelni a jóslást?
Időpontfoglalás:
Koppints a jobb alsó sarokban található lila csevegőikonra! Ott választhatsz, hogy melyik csatornán veszed fel velem a kapcsolatot -WhatsApp, Viber, Messenger, Telefon-.
Írj rám vagy hívj az időpontoddal kapcsolatban! Minden nap reggel 8 és este 8 között vagyok elérhető, hétvégén is.
Megrendelés-Fizetés:
Ezután a Megrendelés oldalon rendeld meg a választott szolgáltatást! A fizetési oldalra fog irányítani a rendszer. A megbeszélt időpontodig a fizetési oldalra bármikor visszatérhetsz.
Milyen fizetési módok közül tudok választani?
Itt a honlapon bankkártyás fizetésre van lehetőség (ez zárt rendszerben történik, én nem kapom meg a bankkártya adatokat).
Ha banki átutalással vagy csekkbefizetéssel kérnéd, akkor azt jelezd nekem kérlek és küldöm a szükséges adatokat.
Előre kell fizetnem?
Időpontfoglalást már a fizetés előtt is tudsz kezdeményezni. A szolgáltatás teljesítésére a megrendelés és fizetés után kerül sor. A megbeszélt időpontodig bármikor kifizetheted a szolgáltatást.
Van visszafizetés?
Ha még nem kaptad meg a szolgáltatást és előtte elállnál a megrendeléstől, abban az esetben vissza tudom fizetni a díjat.
Miután a szolgáltatás teljesítve lett, sajnos már nem áll módomban visszafizetési igényt teljesíteni.
Tudnál nekem ingyen jósolni?
A blogoldalamon, valamint a facebook oldalalamon és youtube csatornámon rendszeresen közzé teszek általános jóslásokat, amik segíthetnek irányt mutatni a mindennapokban, megvilágítani egy-egy fontos döntést vagy éppen bátorítást adnak. A személyre szabott jóslás és más szolgáltatásom díjköteles.
Itt nem találtad meg a választ a kérdésedre?
Kattints a jobb alsó sarokban található lila csevegőikonra és tedd fel a kérdésed!
